Uopšteno

 

Ovde možete da pronađete odgovore na osnovna pitanja poput pitanja „Šta je MyMazda“ ili „Da li treba da koristim telefon ili tablet“ i da pročitate o funkcijama i prednostima aplikacije. Možete da pronađete i kontaktne podatke službe za korisnike i da naučite koja je razlika između validacionog i kôda odobrenja, ili kada se u aplikaciji ažuriraju podaci o vozilu.

ŠTA JE MYMAZ­DA?

MyMazda je aplikacija koja pruža informacije o vozilu kao što su istorija servisiranja i priručnici, a može vam pomoći i u pronalasku Mazdinog ditributera, preuzimanju ažuriranja i dobijanju informacija o opozivima. Putem aplikacije moguće je i kontaktirati pomoć na putu. Ako imate uslugu povezanog vozila, možete pristupiti i drugim funkcijama poput daljinskog upravljanja, pronalaska vozila i slanja odredišta automobilu.

KOJE SU PREDNOSTI APLIKACIJE MYMAZ­DA?

 

Aplikacija MyMazda sadrži dokumente poput digitalne servisne evidencije (DSR), koja vas upozorava da je potrebno održavanje i da postoje delovi koje bi možda trebalo da zamenite. Možete brzo da pristupite trenutnim garancijama i ugovorima ili da istražite digitalni priručnik za korisnike u obliku vodiča koji je lako pratiti. Možete čak da pozovete i pomoć na putu.

Ako imam pitanja, kako mogu da kontaktiram Mazdu?

Ako imate pitanja na koje odgovore ne možete da pronađete u našem odeljku za pomoć, možete da se obratite Mazdinom partneru ili službi za korisnike na e-adresu info@mazda.hr.

Mogu li isti nalog da upotrebljavam na više uređaja?

Ne istovremeno. Aplikacija će zbog sigurnosti automatski da odjavi ostale uređaje kada se novi uređaj prijavi.

Da li aplikaciju da koristim na tabletu umesto pametnog telefona?

Da, ali neke funkcije možda neće funkcionisati ispravno jer tableti nisu u potpunosti podržani.

VIŠE ODELJAKA SA ČESTO POSTAVLJANIM PITANJIMA

Istražite odgovore na česta pitanja i u drugim kategorijama.