POVEZANA VOZILA

Mazdine usluge za povezana vozila su osmišljene zbog praktičnosti i jednostavnosti upotrebe. Međutim, možda još uvek imate pitanja o tome kako da počnete da ih upotrebljavate. Najčešća pitanja o uslugama za povezana vozila su podeljena u tri odeljka – funkcije, registracija i rešavanje problema – kako biste brže pronašli svoje odgovore.

POVEZANO VOZILO

Registracija

Ovde ćete pronaći sve što vam je potrebno za registraciju Mazdinih povezanih usluga. Tu se nalaze i informacije o našim pravilima zaštite privatnosti i lični podaci koji su potrebni za te usluge.

KAKO MOGU DA KORISTIM POVEZANE USLUGE?

Najpre unesite podatke o svom vozilu tako da kliknete taster „Add vehicle“ (Dodaj vozilo). Zatim skenirajte identifikacioni broj svog vozila (VIN) i potvrdite ga. Nakon toga svom vozilu možete dati naziv i odabrati „Sign up“ (Registracija) kako biste pokrenuli povezane usluge. Zatim uključite vozilo, dok vam je telefon u ruci i primićete kôd za autorizaciju na centralnom displeju vozila. Unesite taj kôd u svoj telefon kako biste dovršili povezivanje.

REGISTRACIJA I PRVI KORACI

Da li je obavezno registrovati se na povezane usluge?

Ne, to je izborna usluga. Međutim, ako želite da upotrebljavate funkcije povezanih usluga, moraćete da se prijavite putem aplikacije MyMazda.

Kako mogu da onemogućim povezane usluge?

Ako ste registrovani na povezane usluge, bilo kada možete da se odjavite brisanjem automobila iz naloga putem aplikacije MyMazda, i to tako što ćete pratiti sledeće korake:

1 Idite u „meni“ (tj. ikona sa tri crtice) u gornjem desnom delu displeja aplikacije.
2 Dodirnite MyMazda.
3 Dodirnite „Moje vozilo“.
4 Dodirnite „meni za više mogućnosti“ (tj. ikona sa tri tačkice) u gornjem desnom delu displeja aplikacije.
5 Dodirnite opciju „Podesi vozilo“.
6 Dodirnite „Izbriši vozilo“ i potvrdite pop-up poruku upozorenja.

Da li se plaća naknada za pretplatu za povezane usluge?

Pretplata za povezane usluge je besplatna tokom prve tri godine od izvornog datuma kupovine vozila (tj. datuma maloprodajne distribucije). Nakon toga se plaća naknada. Naknada za pretplatu nakon besplatnog perioda će tek biti utvrđena.

Koje podatke prikupljaju povezane usluge?

Povezane usluge prikupljaju različite podatke kao što su lični kontaktni podaci, informacije o vozilu i informacije o statusu vozila. Te podatke obrađujemo u skladu sy primenjivim uredbama o zaštiti podataka. Za više informacija o podacima koji se prikupljaju putem povezanih usluga pogledajte odredbe i uslove o povezanim uslugama i pravila zaštite privatnosti.

Zašto Mazda prikuplja podatke uz povezane usluge?

Podatke prikupljamo samo iz pravnih razloga, kao što je navedeno u zakonima o zaštiti podataka. Podaci se obično ili obrađuju u svrhu ispunjenja ugovora za povezane usluge, ili na osnovu zakonitih interesa ili vašeg pristanka. Anonimne informacije se mogu koristiti za postizanje kvaliteta proizvoda, analizu podataka, istraživanje i razvoj proizvoda. Za više informacija o podacima koji se prikupljaju putem povezanih usluga pogledajte odredbe i uslove o povezanim uslugama i pravila zaštite privatnosti.

Kad otkažem pretplatu na povezane usluge, da li će svi moji podaci biti izbrisani?

Svi lični podaci i informacije koje indirektno omogućuju identifikaciju korisnika će biti izbrisani. Anonimne informacije se mogu koristiti za postizanje kvaliteta proizvoda, analizu podataka, istraživanje i razvoj proizvoda. Na primer, nakon odvajanja od podataka o korisniku, Mazda će sačuvati i koristiti podatke koji se šalju iz vašeg vozila poput kodova za otkrivanje kvarova.

REGISTRACIJA

Kako da u povezane usluge upišem novo vozilo?

Za dodavanje još jednog vozila u povezane usluge jednostavno pratite sledeće korake:

1 Dodirnite „MyMazda“ u meniju.
2 Dodirnite „Moje vozilo“.
3 Dodirnite „meni za više mogućnosti“ (tj. ikona sa tri tačkice) u gornjem desnom delu displeja aplikacije.
4 U kartici aktivnosti dodirnite opciju „Dodaj vozilo“.
5 Dodirnite „Skeniraj broj šasije (VIN)“ i skenirajte QR kȏd pomoću kamere, ILI, ako nije moguće skenirati linijski kȏd, dodirnite X i unesite identifikacioni broj vozila (VIN).
6 Dodirnite „POTVRDI".

DA LI JE ZA PRISTUP POVEZANIM USLUGAMA POTREBNA INTERNET VEZA?

Da, aplikacija MyMazda ne radi bez internet veze.

FUNKCI­ONALNOSTI

Dakle, šta tačno povezano vozilo može da uradi i kako možete da iskoristite prednosti tih usluga? Saznajte kako da upotrebljavate aplikaciju i iskoristite sve prednosti povezanih usluga poput pretraživanja stanica za punjenje električnih vozila ili slanja odredišta navigacionom sistemu automobila.

U KOJIM SITUACIJAMA MOGU DA KORISTIM DALJINSKO UPRAVLJANJE?

Možete ga koristiti za daljinsko upravljanje različitim funkcijama automobila poput pokretanja i zaustavljanja punjenja baterije i kontrole klime. Rezultati se mogu proveriti i potvrditi i u centru za poruke.

FUNKCIONALNOSTI

Da li moram da budem unutar određene udaljenosti od Mazde kako bi povezane usluge delovale?

Da li moram da budem unutar određene udaljenosti od Mazde kako bi povezane usluge delovale?

Da li mogu da upotrebljavam funkciju daljinskog upravljanja dok sedim u povezanom vozilu sa ključem?

Ne, nijedna funkcija daljinskog upravljanja neće delovati ako se ključ nalazi unutar automobila, ili ako sva vrata nisu zatvorena.

Kada se ažuriraju podaci o statusu vozila i izveštaju o opštem stanju vozila?

Podaci o statusu vozila i izveštaju o opštem stanju vozila se ažuriraju nakon gašenja motora. Dokle god motor radi, informacije se ne ažuriraju, čak i ako su osvežene. Napomena: možda će biti potrebno nekoliko minuta da se podaci o statusu vozila i izveštaju o opštem stanju vozila ažuriraju nakon gašenja motora.

KAKO MOGU DA SE PRETPLATIM NA POVEZANE USLUGE?

Odaberite „ENROLL“ u opciji „My Vehicle“. Na svakom displeju dobijate uputstva koja vam pomažu da pratite postupak. Pobrinite se da budete na mestu gde vaš automobil ima telefonsku vezu za primanje PIN-a. Izbegavajte garaže ili mesta sa lošom mrežnom vezom. Napomena: aplikacija radi samo uz internet vezu.

KOJE FUNKCIJE NUDE POVEZANE USLUGE?

Kontrola brave na vratima, status o opštem stanju vozila (npr.: pritisak u gumama, brave na vratima, status goriva/baterije, domet), slanje lokacija navigacionom sistemu putem aplikacije, automatska obavetenja o statusu vozila (otključana vrata itd.). Povezane usluge električnog vozila uključuju: punjenje na daljinu, zaustavljanje punjenja na daljinu, merač vremena punjenja na daljinu, daljinsko upravljanje klima-uređajem.

Kako mogu da pokrenem/zaustavim punjenje baterije?

To možete da uradite na glavnom displeju aplikacije potezom udesno. Ili u podešavanjima sistema Mazda connect možete postaviti vreme kada će vozilo pokrenuti ili zaustaviti punjenje.

Kako mogu da uključim/isključim sistem za grejanje, ventilaciju i klimatizaciju (HVAC)?

Sistem za grejanje, ventilaciju i klimatizaciju (HVAC) možete uključiti/isključiti potezom ulevo na glavnom displeju.

Kako mogu da proverim status baterije?

Na glavnom displeju kliknite na Status.

Mogu li da upotrebljavam funkcije daljinskog upravljanja dok sedim u povezanom vozilu sa ključem?

Ne, nijedna funkcija daljinskog upravljanja neće delovati ako se ključ nalazi unutar automobila, ili ako sva vrata nisu zatvorena.

KOJE INFORMACIJE O VOZILU MOGU DA PROVERIM?

Možete da proverite trenutni status različitih funkcija, uključujući nivo baterije, domet vožnje i kontrolu klime. Dostupni su i ostali podaci o vozilu poput očitavanja brojača pređenih kilometara i pritiska u gumama, kao i upozorenja na otključana vrata.

UPOTREBA APLIKACIJE

Ostavio/la sam svoj ključ u vozilu. Mogu li još uvek da upotrebljavam povezane usluge poput daljinskog pokretanja motora?

Ne, ako ste u vozilu ostavili ključ, nakon zahteva za daljinskim upravljanjem videćete poruku o grešci „Fail“. Kako biste daljinski upravljali vozilom, moraćete ključ da držite izvan vozila.

Ako izgubim telefon, kako mogu da ograničim pristup povezanim uslugama?

U povezane usluge možete da se prijavite pomoću drugog pametnog uređaja tako da preuzmete aplikaciju MyMazda i upotrebite podatke (kredencijale) za prijavu u aplikaciju MyMazda. Čak i ako nemate drugi pametni uređaj, sistem aplikacije MyMazda za upravljanje identifikacijom će drugim korisnicima ograničiti pristup povezanim uslugama (prijava nije moguća bez lozinke ili biometrijske prijave).

KAKO MOGU DA KORISTIM NAVIGACIJU?

Odredište možete da pronađete tako što ćete ga upisati u polje „Search Location“ (Pretraži lokaciju) ili klikom na mapu. Nakon toga kliknite opciju „Send To Car“ (Pošalji u automobil) i vaš navigacioni sistem će biti programiran i spreman za vaše putovanje.

NAVIGACIJA

Kako mogu da sačuvam tačku interesa?

Na displeju sa mapom možete kliknuti na tačku interesa (POI) i odabrati omiljenu ikonu.

Kako automobilu mogu da pošaljem odredište?

Na displeju sa mapom možete kliknuti na tačku interesa (POI) i odabrati ikonu „send to car“.

Koliko omiljenih tačaka interesa mogu da sačuvam?

Kako mogu da sačuvam do 1000 omiljenih tačaka interesa (POI).

Koliko odredišta mogu da pošaljem automobilu odjednom?

Svom automobilu možete da pošaljete do tri odredišta za navigaciju odjednom.

GDE MOGU DA PRONAĐEM STANICU ZA PUNJENJE?

Stanice za punjenje možete da pronađete tako što ćete kliknuti na ikonu mape na vrhu glavnog displeja i dodirnuti ikonu „Charge“ na dnu displeja ili upisivanjem upita u polje za pretraživanje na displeju sa mapom.

KAKO MOGU DA DOĐEM DO TAČKE INTERESA?

Na displeju sa mapom možete kliknuti na tačku interesa (POI) i zatim dodirnuti ikonu „Navigate“.

REŠAVANJE PROBLEMA

Imate problema sa pristupom povezanim uslugama putem aplikacije ili mislite da ste napravili grešku? Na mnoga specifična pitanja ovde ćete pronaći odgovore koji će vam pomoći da dobijete potrebne usluge, ili pomoć ako mislite da ste uradili nešto pogrešno.

RJEŠAVANJE PROBLEMA

Ne mogu da pristupim povezanim uslugama putem aplikacije MyMazda.

Kako biste vratili pristup povezanim uslugama, pratite ove korake:

1 Koje vozilo imate?
a. Mazda MX-30 2020
2 Da li ste preuzeli aplikaciju MyMazda i registrovali nalog?
Ako niste:
a. Ako imate uređaj sa sistemom iOS (iPhone, iPad), preuzmite aplikaciju MyMazda iz prodavnice App Store. Uređaj mora da ima verziju sistema iOS 9.0 ili noviju.
b. Ako imate uređaj sa sistemom Android, preuzmite aplikaciju MyMazda iz prodavnice Google Play. Uređaj mora da ima verziju sistema Android 7.0 ili noviju.
3 Da li ste se već registrovali za povezane usluge?
4 Ako niste, pratite postupak registracije. Preuzmite aplikaciju MyMazda iz prodavnice App Store, ako je potrebno.

U periodu od 60 sekundi sam više puta zatražio/la daljinsko upravljanje.

U periodu od 60 sekundi možete samo jednom da zatražite daljinsko upravljanje. Na primer, ako slučajno pošaljete zahtev za „daljinsko otključavanje“ i sada želite da pošaljete zahtev za „daljinsko zaključavanje“, treba da pričekate barem 60 sekundi pre nego što pošaljete drugi zahtev.

Nedelju dana nisam koristio/la vozilo i sada ne mogu da pristupim povezanim uslugama.

Vozilom upravljajte kao i inače i povezane usluge bi morale opet da počnu da rade.

Blokiran/a sam iz aplikacije nakon neuspešne prijave pet uzastopnih puta.

Ako ste pet puta neuspešno pokušali da se prijavite, morate da pričekate pet minuta pre ponovnog pokušaja prijave.

Funkcija zaključavanja/otključavanja daljinskog upravljanja ne deluje.

Proverite svoje vozilo još jednom. Funkcija zaključavanja/otključavanja neće delovati ako motor radi, ako je u vozilu ostavljen ključ ili ako su bilo koja vrata otvorena.

PROBLEMI U VEZI SA SERVISOM

Da li mogu da koristim funkcije povezanih usluga čak i tokom ažuriranja aplikacije?

Možda neće biti moguće korišćenje određenih funkcija povezanih usluga tokom online ažuriranja aplikacije MyMazda.

ŠTO NENAMERNO MOŽE DA UTIČE NA PRIJEM?

Nepovoljne vremenske prilike, udaljene lokacije, zatvorena područja i podzemne parking garaže mogu da utiču na uslugu. Upotrebite indikator nivoa prijema radio talasa u komunikacionoj jedinici kako biste utvrdili da li je prijem povezanih usluga pogođen. Za detalje o ograničenjima sistema pogledajte odredbe i uvete.

POMOĆ NA CESTI

Kako mogu da pozovem pomoć na putu?

U glavnom meniju odaberite „My Cars“. Ispod automobila odaberite „Roadside assistance“. Prikazaće se adresa vaše trenutne lokacije kako biste mogli da obavestite tim za pomoć na putu kada ih pozovete (pobrinite se da podešavanja lokacije telefona budu uključena za prikaz adrese vaše trenutne lokacije). Prikazaće se „Call“ i broj telefona kontakta ili taster za poziv kako biste direktno pozvali pomoć. Napomena: ako pomoć na putu pozovete iz druge države, mogli bi da nastanu dodatni troškovi. Za više detalja proverite sa vašim mobilnim operaterom.

Kako operateru da objasnim gde se nalazim kada mi je potrebna pomoć?

Detalji o vašoj adresi će biti prikazani i poslati operateru.

Ako se nalazite u inostranstvu, nazovite direktno našu pomoć na broj telefona +498955987214

VIŠE ODELJAKA SA ČESTO POSTAVLJANIM PITANJIMA

Istražite odgovore na česta pitanja i u drugim kategorijama.