nasleđe

budućnost proizlazi iz prošlosti

izazivački duh

Mazda i Hiroshima su nerazdvojne. Snažno smo povezani sa našim rodnim mestom Hiroshimom. To mesto utelotvoruje istoriju, upornost, kako od manje napraviti više – sve ono što nas čini takvima kakvi jesmo. Odrasli smo sa stavom „mi to možemo”. Nije iznenađujuće da se naš odvažni duh može povezati sa istorijom Hiroshime koja se suočava sa svim preprekama.

1967

nastanak rotacionog motora

Godine 1967. konačno smo uspeli da napravimo iskorak sa kultnim automobilom Cosmo Sport sa rotacionim motorom koji se danas smatra klasičnim automobilom. Cosmo je otvorio novo poglavlje u istoriji automobila i smatra se simbolom Mazdinog duha neumornog savladavanja izazova. Kada se 1963. predsednik kompanije Mazda Tsuneji Matsuda provozao prototipom na tokijskom sajmu automobila izazvao je silno oduševljenje. To je bio automobil koji je zaslužio svaku pohvalu – „automobil koji ne vozi, već leti”.

predstavljanje kultnog roadstera

Mazda MX-5 Miata. 1980. su novi propisi obeshrabrili proizvođače lakih sportskih automobila. Smatrali su da će automobili biti prespori i preteški. Kenichi Yamamoto iz kompanije Mazda i njegov tim nisu se složili s tim. Nikad nisu prezali od inovacija kojima bi postigli Jinba Ittai, osećaj jedinstva s automobilom. Tako su izradili spretni roadster koji je užitak voziti. Danas se na putevima vozi više od milion modela Miata.

1991

pobednik le mansa

Mazda 787B. Svet je bio svedok Mazdinoj odlučnosti kad smo pobedili na 24-satnoj trci Le Mans i postali prvi proizvođač japanskih automobila s pobedom na toj trci i prvi s pobedom u automobilu s rotacionim motorom. Prvi put smo učestvovali 1979. pa onda svake godine od 1981. do 1991. i pobedili iz 13. pokušaja.

novi početak za rotacioni motor

Mazda RX-8. Mazdini odvažni inženjeri neumorno su radili na razvoju laganog rotacionog motora sa efikasnom potrošnjom goriva i predstavili ga u kultnom automobilu RX-8 sa četvoro vrata i četiri sedišta. Iste godine predstavili smo RX-8 Hydrogen RE, prvi automobil u svetu sa rotacionim motorom sa pogonom na vodonik.

1967

nastanak rotacionog motora

Godine 1967. konačno smo uspeli da napravimo iskorak sa kultnim automobilom Cosmo Sport sa rotacionim motorom koji se danas smatra klasičnim automobilom. Cosmo je otvorio novo poglavlje u istoriji automobila i smatra se simbolom Mazdinog duha neumornog savladavanja izazova. Kada se 1963. predsednik kompanije Mazda Tsuneji Matsuda provozao prototipom na tokijskom sajmu automobila izazvao je silno oduševljenje. To je bio automobil koji je zaslužio svaku pohvalu – „automobil koji ne vozi, već leti”.

predstavljanje kultnog roadstera

Mazda MX-5 Miata. 1980. su novi propisi obeshrabrili proizvođače lakih sportskih automobila. Smatrali su da će automobili biti prespori i preteški. Kenichi Yamamoto iz kompanije Mazda i njegov tim nisu se složili s tim. Nikad nisu prezali od inovacija kojima bi postigli Jinba Ittai, osećaj jedinstva s automobilom. Tako su izradili spretni roadster koji je užitak voziti. Danas se na putevima vozi više od milion modela Miata.

1991

pobednik le mansa

Mazda 787B. Svet je bio svedok Mazdinoj odlučnosti kad smo pobedili na 24-satnoj trci Le Mans i postali prvi proizvođač japanskih automobila s pobedom na toj trci i prvi s pobedom u automobilu s rotacionim motorom. Prvi put smo učestvovali 1979. pa onda svake godine od 1981. do 1991. i pobedili iz 13. pokušaja.

novi početak za rotacioni motor

Mazda RX-8. Mazdini odvažni inženjeri neumorno su radili na razvoju laganog rotacionog motora sa efikasnom potrošnjom goriva i predstavili ga u kultnom automobilu RX-8 sa četvoro vrata i četiri sedišta. Iste godine predstavili smo RX-8 Hydrogen RE, prvi automobil u svetu sa rotacionim motorom sa pogonom na vodonik.

gde smo sad?

Nadahnuti odvažnim duhom koji živi i diše kroz Mazdinu prošlost i sadašnjost pomeramo granice da bismo vam omogućili užitak u vožnji Jinba Ittai. Inovativni motori i tehnologija Skyactiv pružaju neverovatnu efikasnost sa odličnim performansama.

tehnologija skyactiv

performanse i efikasnost bez kompromisa

Naši inženjeri ne smatraju da biste vi kao vozač trebalo da žrtvujete ekonomičnu potrošnju goriva za uzbudljive performanse. Pronašli su način da postignu oboje i tako ponovno dokazali da upornost i inovacije mogu prevladati svaku prepreku na putu. Njihov odgovor je tehnologija Skyactiv.

istražite

sve je moguće

U Mazdi verujemo u ostvarenje svega o čemu maštamo. Upotrebljavamo tehnologije nove generacije, npr. revolucionarni motor Skyactiv-X, da bismo omogućili uzbudljiviju i zabavniju vožnju.

otkrijte našu viziju

mazda vision coupe

dizajn sledeće generacije

Istraživanjem potencijala i pravca budućnosti kojim bi krenuli Mazdini automobili pomoću dizajna Kodo dizajnirali smo kupe sa četvoro vrata, opuštajućom unutrašnjosti i sportskom siluetom prožet prefinjenošću i elegancijom.

doživljaj
mazda mx-5

ostaviće vas bez daha

Sedite za upravljač kultnog roadstera i osetite trenutnu vezu Jinba Ittai, vezu koju osećate s automobilom poput konja i jahača. Deo je svake Mazde, prethodne, sadašnje i buduće.
 

istražite