Te razlike u mogućnostima od ranga početnika naviše mogu biti znatne. »Tokom testne vožnje morate tačno da procenite performanse automobila, bez obzira na uslove. Ako to ne možete da uradite, razvojni tim vaše procene neće smatrati legitimnima ni pouzdanima«, nastavlja Kanei.
Mogućnost vožnje pri različitim brzinama je ključna mera performansi automobila. Kanei može da testira različite modele pri neverovatno velikim brzinama, na različitim podlogama od suvih ravnih puteva do mokrih krivina i to dokazuje zašto Mazda primenjuje taj strogi sistem: kako bi obezbedila da svaki automobil uvek omogućuje užitak u vožnji, u svim uslovima, i kako bi ti talentovani zaposleni ostali bezbedni na dužnosti.
Mazdini planovi za budućnost
Pre nego što je pronašao svoje zvanje u Mazdi, Kanei je već naučio osnove razvoja visokoefikasnih motora na univerzitetu. Na pitanje o tome u kojem je modelu dosad najviše uživao tokom testne vožnje, bez zastajanja odgovara da je to »uvek poslednji model na kojem je radio«. »S obzirom na to da tehnologija sve vreme brzo napreduje, uvek postoji novi izazov sa kojim je potrebno da se suočite i zbog toga je uvek potrebno doseći novi nivo kao inženjer, što mi je vrlo uzbudljivo.«
»Siguran sam da će nam sledeći projekat na kojem ćemo raditi dati neki drugi potpuno novi izazov, ali prihvatićemo taj izazov jer to je deo našeg posla, nema tome kraja«, završava. »Neprekidno poboljšavanje je jedini put napred.«