U Mazdinom sedištu u Hirošimi, u odeljenju za upravljanje stilom marke rade stručnjaci za stvaranje vrednosti marke oko svakog Mazdinog proizvoda.
Mazdine vrednosti marke su emocionalne, a ne fizičke i osmišljene su da podstaknu na povezivanje sa osećanjima ljudi. Taj zadatak je lakše izreći nego sprovesti u delo jer ne postoji formula ili redak kod koji garantuje da će poruka marke sigurno poslati pravu poruku. Ključ uspeha, objašnjava Matsui, leži u pažljivom usavršavanju elemenata dizajna i podsticanju saradnje. »Mnogo vremena provodimo pretvarajući vrednosti marke u reči i proučavajući kako da ih izrazimo u svojim kreacijama,« kaže Matsui. »Kad dizajniram, uvek imam na umu kakve će emocije gledaoci ili oni koji dožive moju kreaciju osetiti.«
Uprkos velikoj odgovornosti koja leži na njegovim plećima kao jednog od Mazdinih stručnjaka za upravljanje stilom marke, Matsui smatra da je pred njima još uvek dug put. »Na kraju, želimo da se svima sviđa ne samo dizajn, već i Mazdin pogled na svet u celini,« govori. »Zahvaljujući društvenim mrežama, možemo da vidimo šta naši kupci žele od nas i, naravno, ozbiljno shvatamo njihove povratne informacije,« kaže Matsui. »Istovremeno, trudimo se da prevaziđemo ta očekivanja i stvorimo inspirišući svet marke u kojem svi žele da učestvuju.«